Herlev trafikskole logo

Fremragende

Baseret på 500+ anmeldelser

Lovpakke til bil

Når du vælger at tage kørkort, kan det være svært at holde styr på, hvad der er inkluderet i pakkerne. Derfor er det vigtigt, at du bliver informeret ordentligt.

Vi sørger for du modtager alt det der er behov for, så du bedst muligt kommer igennem forløbet. Her på siden kan du se hvad vi tilbyder.

Kontakt os i dag og lad os få dig i gang hurtigst muligt.

Sommertilbud 11.900,-

Ven & veninde rabat 300kr.

Studenter lovpakken

Er du studerende, så ved vi at et kørekort kan være en større udgift. Derfor har vi lavet en studenter lovpakke, som har alt inkluderet til 14.900,-

Typisk bruger man 10 uger på forløbet. I travle perioder, kan der forekomme ventetider på teori- og køreprøver hos færdselsstyrelsen.

* Vi juster dine køretimer efter din kalender, så du ikke skal tage fri fra arbejde eller skole.

Alm. lovpakke til bil

For at få et gennemføre dit forløb, skal du gennemgå den lovpligtige undervisning som indeholder 53 lektioner á 45 minutter til en samlet pris af 11.900,-

Lovpakke

Almindelig lovpakke

11.900 kr.

Studenter lovpakke

Med alt inkluderet

14.900 kr.

Lynkursus

Almindelig lovpakke

16.999 kr.

Prisliste

I forbindelse med dit uddannelse er der nogle ekstraudgifter:

Hvordan betaler jeg for lovpakken?

Da det er en stor udskrivning for de fleste unge – og mange mangler kendskab til deres forbrugerrettigheder, påtager vi os gerne ansvaret for at sikre at dine rettigheder som forbruger tilgodeses.

Ved køb af et kursus har du som udgangspunkt indgået en bindende aftale med os, men opstår der uventede forhold, kan du når som helst i forløbet blive frigjort fra din aftale.

Selvfølgelig vil du skulle betale for den undervisning du allerede har modtaget, men vil få det resterende betalte beløb retur. Betal som du forbruger.

Ratebetaling

Om du vil betale hele lovpakken på én gang forud eller dele din betaling op i rater – er helt op til dig. Prisen er præcis den samme.

Ratebetalingen letter vores administration meget. Besparelsen gør det muligt for os at kunne hyre og fastholde de bedste instruktører samtidig med at din pris fastholdes.

Derfor er det vigtigt for os, at du som elev, lever op til dine forpligtelser om rettidig betaling og dokumentation.

Den bedste køreskole i Herlev

Vi er kåret til den bedste køreskole i Herlev. Du kan læse hvad vores kunder synes om os på Trustpilot.dk. Herlev Station Køreskole er det oplagte valg for dig, der ønsker et godt fundament for læring og en personlig undervisning.

Vores mål er at give dig de bedste redskaber til at komme hurtigt, og sikkert igennem forløbet.

Ring, skriv eller kom forbi køreskolen, så vil vi sammen sørge for at finde en ideelt løsning for dig.

Hvor lang tid tager det at tage et kørekort?

Typisk bruger man 3 måneder på forløbet. I travle perioder kan der forekomme ventetider på teori- og køreprøver hos færdselsstyrelsen.

Kommer man hurtigt igennem, kan du stå med kortet i hånden inden for 4 måneder.

Hvor og hvornår er der undervisning?

Vi underviser teori 3 gange gange om ugen, hvor du derfor kan vælge den dag der passer dig bedst.
Du skal kun deltage til vores teoritime 1 gang om ugen.

Mandag:
18:00 - 20:30​

Onsdag:

Torsdag:

Hvor lang tid gælder lovpakken?

Lovpakken er gyldig i 1 år. Holdes der pause på mere end 3 mdr. i forløbet udløber lovpakken.

Tilmeld dig til gratis introaften

På vores introaften, får du en detaljeret gennemgang af, hvad du skal være opmærksom på, for at komme igennem bedst muligt.

Her vil der også være mulighed for at få svar på evt. spørgsmål. Introaften er helt gratis og uforpligtende.

Call Now Button