Førstehjælpskursus

Engangsbeløb – 800,-

Førstehjælpskursus til lovpakke

Alle som tager et kørekort skal have gennemgået og bestået et lovpligtigt førstehjælp kursus. Du skal gennemføre et 8 timers kursus i færdselsrelateret førstehjælp, hvor du lærer alt om typer af skader, til hvordan du praktisk udøver førstehjælp.

Hos Herlev Station Køreskole tilbyder vi derfor et førstehjælpskursus, der bliver afviklet på en dag og koster 800 kr. Du efterfølgende vil få et certificeret førstehjælpsbevis med som dokumentation. Kursuset gælder til til bil, knallert, MC og traktor.

køreskole
herlev station køreskole trustpilot

Kursets indhold

Dette er hvad du kommer igennem på et 8 timers førstehjælpskursus.

• Velkomst og præsentation
  • Undervisningsform og indhold
  • Typer af ulykker og hvilker skader der kan være
  • Gøre brug af hjertestarter
  • Udøve førstehjælp til skader i forbindelse med trafikulykker, forbrændinger og blødninger
  • Udøve psykisk førstehjælp
  • Standse og forhindre flere ulykker
  • Vurderer de tilskadekomnes tilstand og prioritere hvem der har behov for hjælp.
  • Situationstræning

Hvordan kommer jeg i gang?

Du kan ringe til os på 70 60 50 92, skrive til [email protected] eller tilmelde dig til en gratis introaften i tilmeldingsformularen.