Om Herlev Station Køreskole

Læs her på siden om hvem vi er som køreskole og hvilke værdier vi har. Det er vigtigt, at du som fremtidig køreskoleelv, er velinformeret og vælger din køreskole med omhu. Kontakt os i dag for at høre mere om Herlev Station Køreskole.

Mere end bare en køreskole

Om køreskolen - Hos Herlev Station Køreskole vil du få en seriøs, omhyggelig, personlig og relevant undervisning, som er til at forstå.

Vi giver dig den bedste mulighed for at lykkes med dit forløb hos køreskolen, på en nem og ofte hurtig måde. Vi tager hånd om dig som elev, og går meget op i hvorvidt du føler dig godt tilpas når du skal tage kørekortet.

Hos os kan alle gennemføre et kørekortforløb, uanset om du er ung eller længere oppe i årene. Selv hvis du er usikker og nervøs sørger vi for, at du føler dig tryg bag rattet. Vores kørekortforløb er unikt – hele forløbet vil blive tilpasset den enkelte elev, så det passer ind i din dagligdag.

Herlev Station Køreskole er et godt valg for dig, der gerne vil have et godt fundament for læring og en personlig undervisning.

Vores mål er at give dig de bedste redskaber til at komme hurtigt, men sikkert igennem forløbet. Ring på 70 60 50 92, skriv, eller kom forbi køreskolen, så vil vi sammen sørge for at finde en ideelt løsning for dig.

Værdier

Hvor og hvornår er der undervisning?

Vi har tre dage om ugen, hvor der bliver undervist i teori: Man skal deltage 1 gang om ugen i teori. Hos os kan du altid selv vælge hvilken af nedenstående ugedage der passer dig bedst.

Mandag: 18:00 - 20:30

Onsdag: 17:30 - 20:00

Torsdag: 17:30 - 20:00

Tilmeld gratis introaften

På vores introaften, får du en detaljeret gennemgang af, hvordan du erhverver dig et kørekort og hvad du skal være opmærksom på, for at komme igennem bedst muligt.